1. Урок - проект алгебри в 11 класі на тему "Обчислення площ плоских фігур"
Мета уроку: навчитися застосовувати інтеграл до
обчислення площ плоских фігур; ознайомитись з різними методами обчислення площ плоских фігур, обмежених графіками функцій; виробляти уміння використовувати свої знання в нових ситуаціях;
розвивати практичні
навички роботи з ПК;
Тип уроку: Урок засвоєння нових знань
Технічне обладнання та
програмне забезпечення: проектор та ноутбук, педагогічний програмний засіб GRAN-1DOS (розробник: РННЦ «ДІНІТ», м. Київ)
2. Проект на тему "Об'єм тіл обертання" (11 клас)
Проведення уроку- проекту дозволяє активізувати учнів, перетворити їх з пасивних накопичувателів знань в активних добувачів. Робота над проектом згуртовує учнів, викликає почуття взаємодопомоги, зацікавлює їх, дає можливість кожному проявити себе: якщо учень не може проявити себе з математичної сторони, то тут він може показати свої вміння під час виготовлення моделей, креслення плакатів, підбору задач практичного напрямку.
ЗМІСТ
ПРОЕКТУ:
І. Анотація.
ІІ. Епіграф.
ІІІ. Вступ.
ІV. Основна частина:
1) Об’єм
циліндра.
а) Актуалізація опорних знань.
б) Вивід формули об’єму циліндра геометричним способом.
в)Вивід формули об’єму циліндра із застосовуванням інтегрального числення.
г) Розв’язування прикладної задачі.
2) Об’єм конуса.
а) Актуалізація опорних знань.
б) Вивід формули об’єму циліндра геометричним способом.
в) Вивід формули об’єму циліндра із застосовуванням інтегрального числення.
г) Розв’язування прикладної задачі.
3) Об’єм зрізаного конуса.
а) Актуалізація опорних знань.
б) Вивід формули об’єму циліндра геометричним способом.
в) Вивід формули об’єму циліндра із застосовуванням інтегрального числення.
г) Розв’язування прикладної задачі.
4) Об’єм кулі.
а) Актуалізація опорних знань.
б) Вивід формули об’єму циліндра геометричним способом.
в) Вивід формули об’єму циліндра із застосовуванням інтегрального числення.
г) Розв’язування прикладної задачі.
5) Об’єм кульового сектора та кульового сегмента.
а) Актуалізація опорних знань.
б) Вивід формули об’єму циліндра геометричним способом.
в) Вивід формули об’єму циліндра із застосовуванням інтегрального числення.
г) Розв’язування прикладної задачі.
V. Висновки.
VІ. Використані джерела.
VІ. Використані джерела.
3. Урок математики в 5 класі "Подорож в країну натуральних чисел"
Мета: Повторити та узагальнити вивчений матеріал, перевірити як учні засвоїли тему, їх вміння застосовувати набуті знання при розв’язуванні вправ, розвивати логічне мислення, навички усного рахунку учнів, прищеплювати учням інтерес до вивчення математики.
Тип уроку: Повторення та узагальнення знань, умінь, навичок.
Хід уроку
1. Організаційний момент.
2. Подорож у казку.
3. Підсумок уроку.
4. Домашнє завдання.
4. Урок геометрії в 7 класі на тему "Сума кутів трикутника"
Мета : дослідити суму кутів трикутника; сприяти засвоєнню теореми про суму внутрішніх кутів трикутника і наслідку з неї; сформувати вміння учнів застосовувати цю теорему до розв'язування задач.
Тип уроку: навчальне дослідження.
Наочність та обладнання: презентація, комп'ютери, проектор, екран, педагогічний програмний засіб DG.
Хід уроку.
І. Організаційний етап.ІІ. Перевірка домашнього завдання:
- Фронтальне опитування.
- Розв'язування задач за готовими рисунками.
- Проведення навчального дослідження ( Пр № 8 "Сума кутів трикутника").
- Доведення теореми про суму кутів трикутника.
- Історична довідка.
- Робота за готовими рисунками.
- Розв'язування задач за підручником.
VІ. Домашнє завдання.
5. Використання практичних робіт на уроках геометрії.
Пропоную комплекс практичних робіт з геометрії 7 класу з використанням програми DG ( динамічна геометрія), яку потрібно встановити на своєму робочому комп'ютері (встановлення DG):
Кілька слів щодо практичних робіт, розроблених для середовища DG: алгоритмічно продумані, розраховані на мобільне сприйняття понять, що вивчаються. Можна удосконалити за рахунок підказок у інструкції, яка спливає під кнопкою, вказуючи послугу, якою учні повинні скористатися. Напр.: за допомогою послуги "перпендикулярна пряма" проведіть висоту BD, адже це перші кроки семикласників з використанням даної програми. Змістовними також є задачі до уроку-проекту "Об*єми тіл обертання".
ОтветитьУдалитьДякую за пораду, Намагатимусь вдосконалити практичні роботи та розробити до інших тем.
Удалить